onsdag 20. oktober 2010

Dag 9

I dag fikk jeg nok en ny spire, det er spennende å se spirene komme opp en etter en, det er ganske utrolig hvor rask de er opp av jorden, jeg sjekker med jevne mellomrom på 4-5 timer, og i løpet av så kort tid spretter spirene opp av jorden.

Nok en gang var det en Nicotiana Rustica spire som dukket opp
Her har dere spiren fra i går, den ser ut til å ha fått en relativt lengre stilk, og bladene ser mer spredd ut. Utfra hva jeg har lest og sett av tobakksplanter, har den enda ikke tatt formen til hvordan bladene skal være.
Her har dere et bilde som dekker begge spirene, jeg håper det er mulig å se begge to,
Og som vanlig ligger jeg ved bollene jeg dyrker tobakken i, det er ikke mye å se her enda, men jeg forventer at dette perspektivet kommer til å gi noen utrolig stilige bilder senere i prosessen.

Nicotiana Rustica

Nicotiana Tabacum




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar