torsdag 21. oktober 2010

Dag 10

I dag oppdaget jeg en hel del flere spirer, regner med at jeg har omkring 5-8 nicotiana rustica spirer, jeg ser at de første spirene begynner å bli meget lange, jeg venter nå på at de skal vokse litt i bredden, muligens. Dessverre er det enda ikke liv i bollen med nicotiana tabacum. 

Her har dere et bilde av den første spiren jeg oppdaget, den har fått en fryktelig lang stilk nå.

Jeg har her et bilde av den andre spiren, den jeg oppdaget i går. jeg gjorde også et forsøk på å lage en korttidsfilm av denne når den vokste, det gikk fint, og ser stilig ut, det eneste problemet var at hele filmen ble spilt inn på 12 timer, og når jeg satte opp farten på bildene, kom vi ned i 4 sekunder totalt. Om du skulle ønske å se dette forsøket, sjekk dette klippet: http://www.youtube.com/watch?v=Y-RTc8UIlNI


Her er to av de nyere spirene som dukket opp over natten, de har enda ikke blitt noe skikkelig av, men nå har de bare eksistert i noen få timer, det skal bli spennende å se hva som blir av disse.

Her er et bilde av de fleste spirene i Nicotiana rustica bollen.

Nicotiana Tabacum
 Nicotiana Rustica

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar